Klantenservice

Service
Bestellen
Verzenden
Afhalen
Garantie
Retourneren
Betalen
Contact

Algemene Service & informatie

U  kunt bij Be Deviceful terecht met al uw vragen over de producten die in onze webshop beschikbaar zijn. We beschikken over uitgebreide kennis omtrent deze producten.
Is uw laptop defect en wilt u deze graag door Be Deviceful laten controleren en repareren dan kunt u na het maken van een afspraak de laptop komen brengen, bent u niet in staat om de laptop zelf te brengen dan kunt u de laptop ook naar ons verzenden.
Diagnose stellen is volledig gratis en als we uw laptop niet kunnen maken dan hoeft u ook niets te betalen.

Heeft u een klacht over een product of de levering van Be Deviceful? Dan kunt u ons altijd bereiken op 0621972931 of info@bedeviceful.nl. Lees voor meer informatie ook onze pagina over klachtenafhandeling.

Op deze website worden cookies gebruikt, uitsluitend om uw informatiesessie bij te houden zodat we weten welke producten u in uw winkelwagen heeft. Deze informatie vervalt na uw bestelling en wordt hierna niet gebruikt of verhandeld aan derden. Voor meer informatie over cookies en de informatie die op deze website wordt opgeslagen voor later gebruik, kunt u terecht bij onze privacy policy.
Terug naar boven

Bestellen & Betalen

Bestellen doet u gebruikelijk via de webshop www.bedeviceful.nl, het is mogelijk via om via iDealPaypal, Klarna, overboeking of - indien u het product wilt afhaalt - contant te betalen.
Alle productprijzen op de website zijn inclusief BTW. De prijzen in de winkelwagen van producten of leveringskosten zijn tevens inclusief BTW. De totaalprijs onderaan de winkelwagen is de uiteindelijke prijs inclusief BTW.

(Wij maken gebruik van de KOR (Kleine Ondernemingsregeling) dit houd in dat er GÉÉN BTW op de factuur vermeld staat. Op de factuur staat ''vrijgesteld van BTW'')

Indien u uw bestelling voor 17:00 plaatst, wordt uw bestelling dezelfde dag verzonden.
Bestellingen die op zaterdag worden geplaatst worden t/m 15:00 uur op zaterdag verstuurd, bestellingen geplaatst op zondag worden op maandag verstuurd.
In de meeste gevallen worden de producten de volgende dag bij u bezorgd, dit kan afhankelijk van de drukte bij de bezorgdienst afwijken, hier hebben wij geen invloed op.

Een bestelling plaatsen
U kunt bij Be Deviceful eenvoudig een bestelling plaatsen door een product in uw winkelwagen te doen. Hierna wordt u automatisch naar de winkelwagen doorgestuurd. Hier kunt u op afrekenen klikken om naar het afrekenscherm te gaan.
In het afrekenscherm kunt u al uw gegevens invullen en kiezen tussen de verschillende betaal- en verzendmethodes. Nadat u op afrekenen klikt, wordt u doorgestuurd naar de afrekenpagina van de geselecteerde betaalmethode.
Nadat u de betaling heeft afgerond of u heeft gekozen voor een methode met uitgestelde betaling, krijgen wij uw order binnen en gaan we deze verwerken. Indien alles akkoord is wordt de order direct verwerkt en zo snel mogelijk verstuurd.
Terug naar boven

Verzenden

Bestellingen in de webshop van producten met waarde zoals een laptop, beeldscherm of breekbare producten worden als aangetekend en verzekerd pakket verzonden. U draait dus nooit op voor de kosten indien u het pakket niet of in beschadigde staat ontvangt. Er dient bij aangetekend verzenden altijd getekend te worden aan de deur en het pakket kan dus altijd getraceerd worden. Het pakket wordt altijd nog dezelfde dag ingepakt en klaargezet en wordt meestal binnen 1 werkdag geleverd. Bestellingen in het weekend worden meestal op dinsdag geleverd. Voor de aangetekende, verzekerde verzendingen vragen wij geen verzendkosten.

Alle producten in de webshop zijn voorradig en direct leverbaar, tenzij anders aangegeven. Mocht er onverhoopt een product toch niet leverbaar zijn dan heeft u het recht om het bedrag direct gecrediteerd te krijgen. Indien u wilt, kan uw order ook naar backorder worden omgezet en kunt u wachten tot het product weer leverbaar is. Wij houden u dan op de hoogte van de status en levertijd van het product. Mocht het product nooit meer leverbaar zijn krijgt u direct uw volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele toeslagen van betaal- en/of verzendmethodes vergoed.

Wanneer u niet thuis bent op het moment van levering, probeert de verzender meestal het pakket bij de buren te leveren. Mocht u aangegeven hebben dit niet te willen of lukt het de bezorger niet, dan laat de verzender een niet thuis bericht achter. Aan de hand van dit bericht, kunt u er voor kiezen om een nieuwe afspraak van levering te maken of het pakket op een afhaalpunt af te laten leveren. De instructies voor het maken van een afspraak staan op het niet thuis bericht.
Terug naar boven

Afhalen

Indien u uw bestelling van Be Deviceful wilt afhalen, is dit altijd alleen mogelijk op afspraak. Wij raden u aan om van tevoren te bellen of te mailen. Als u via de webwinkel besteld, nemen wij contact met u op om een afspraak te plannen.
Terug naar boven

Garantie

Be Deviceful staat garant voor de kwaliteit van de producten die wij in onze webshop verkopen. Wij bieden daarom minimaal 1 jaar volledige garantie (tenzij anders vermeld of als er voorwaarden voor het producten gelden) op alle producten die u op onze website vindt.

Indien u een product bij ons heeft aangeschaft dat een defect vertoont, kunt u aan de hand van de aanwijzingen op onze retourpagina het product retourneren. Wij zullen constateren wat het probleem is en u vervolgens een vervangend product uitleveren of u op de hoogte brengen van de vervolgprocedure.  

De garantie die wij bieden is een verkopersgarantie. Deze garantie bieden wij zelf en is niet een fabrieksgarantie ten zij anders vermeld in de advertentie en of op de factuur vermeld staat. U dient dan ook contact met ons op te nemen omtrent garantiegevallen. De verkopersgarantie doet niks af aan de wettelijke garantie die op uw product van toepassing is. De wettelijke garantie is van toepassing op alle producten in onze webshop en verschilt per product en aanschafprijs. De wettelijke garantie houdt in dat het product geen gebreken hoort te vertonen, die niet te verwachten zijn tijdens de verwachte levensduur bij normaal gebruik.

Hebt u vragen over onze garantieregeling of is u niet duidelijk hoe de procedure in zijn gang gaat? Dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen op 06 21972931. U kunt tevens contact met ons opnemen via het contactformulier op de website.

Retourneren

Voor de uitgebreide informatie over het retourneren, herroepingsrecht, garantie verwijzen wij u door naar de pagina Retouneren & Garantie

wat zijn de Betaalmogelijkheden bij Be Deviceful (www.bedeviceful.nl)?

iDeal

Betaling via iDeal is bij ons uitsluitend mogelijk als u via de website bestelt. Bij een bestelling via telefoon of e-mail is betalen via iDeal niet mogelijk. Aan een betaling via iDeal zijn geen extra kosten verbonden. iDeal betaling is mogelijk vanaf een rekening van de volgende banken.

ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, Regio Bank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

Paypal

Betaling via Paypal is bij ons uitsluitend mogelijk als u via de website bestelt. Bij een bestelling via telefoon of e-mail is betaling via Paypal niet mogelijk. Bij een betaling via Paypal betaalt u 3% extra over het gehele bedrag als transactiekosten.
PayPal betalingen zijn op dit moment nog niet beschikbaar bij Be Deviceful, deze betaaloptie komt snel beschikbaar

Overboeking

Betaling via overboeking is bij ons mogelijk, ongeacht de wijze van bestelling. Aan betalingen via handmatig overboeken zijn geen extra kosten verbonden. Indien u betaalt via een overboeking dient u het bedrag over te maken op de onderstaande rekening onder vermelding van uw factuurnummer.

Voor betalingen van een buitenlandse rekening:

🏦 BIC:  INGBNL2A
💶 IBAN: NL77 INGB 0101 0044 43 (t.n.v. Be Deviceful)

Klarna

Voor uw gemak accepteren we nu betalingen via Klarna, een flexibele betaalmethode die beschikbaar is bij Be Deviceful

Contant

Contant betalen is uitsluitend mogelijk wanneer u zelf uw bestelling komt halen. U kunt dit aangeven op de website, via de telefoon of via e-mail.
Terug naar boven

Contact

Be Deviceful is bereikbaar via het onderstaande e-mail adres, telefoonnummer of WhatsApp. Onze mail & WhatsApp berichten worden doorlopend bijgehouden, zowel op werkdagen als in het weekenden en feestdagen, en u krijgt altijd binnen 24 uur antwoord.

🏢 Be Deviceful (www.bedeviceful.nl)Klik op de WhatsApp-afbeelding om direct met ons te chatten en vragen te stellen
📞 +31 (0)6- 219 72 931                       
📧 info@bedeviceful.nl

Het is niet mogelijk om producten af te halen ZONDER afspraak. Neem contact met ons op om een afspraak te maken, zodat we u persoonlijk van dienst kunnen zijn. 

Telefonisch is Be Deviceful bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 09:00 tot 18:00 op het onderstaande nummer.
Telefoon: 06-21972931
Terug naar boven
 

  •  
© 2021 - 2024 Be Deviceful | sitemap | rss